Int febersänga...

     
När storfiskarn talar om hur många fiskar han fått då räcker armarna inte till.
Ungefär så lät det iaf på kvällen när vi var och bokade fiskeresan i Sihanoukville. Morgonen efter, väldigt tidigt dessutom, då var det inte riktigt lika glada miner och definitivt inte lika pigga. Freddy och Linus höll väl i spöet några minuter, mest för syns skull, men annars var våran plats liggandes uppe på taket i våra "febersängar". Tommy spenderande även lite tid lutandes över relingen. De hade aldrig haft så dålig fångst på typ 200 år eller nått som när vi var med. Om det beror på att vi har dålig karma eller om det var Tommys "feber" som ställde till det får vi aldrig reda på. Nä, men det var en lyckad tur. Visst pojkar?


     

Kommentarer
Postat av: Emma-lisa

Syftet med kundaliniyoga är främst att skapa en inre frid som det så vackert heter. Vet ärligt inte skillnaden, men det är mkt om andning (bara genom näsan och när du andas in ska magen fyllas osv)Jag testade det mest bara för att ha gjort det och jag vill nog påstå att det är den bästa träningen jag sysslar med just nu. Perfekt att starta måndagarna med! Sedan avslutar man alltid passet med meditation, jätteskönt!
HÄrliga bilder, T och jag fiskade också, fick hur mkt fisk som hellst, men jag vart nästan sjösjuk där ett tag tror jag :)

2008-04-22 @ 08:52:51
URL: http://emmalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0