Turistattraktion


Tittade in på Campingen igår innan Ellet skulle stänga. En skånsk herre med moderna glasögon kom in och började leka tusen frågor med Linnea. Han var ganska uppenbart inte lika intresserad av svaren som att få prata av sig lite. Det var frågor alltifrån forntidsmuseet och tåsjökyrka till hur länge Linnea hade kvar på sin utbildning. Sen drog han till och frågade var alla lappar höll hus? Linnea svarade - Ja dom är väl mer mot Dorotea eller Åsele. Du får säkert se några imorgon på marknaden! Jag kunde inte hålla mig utan började fnittra. Jag väntade mig nästan att han skulle fråga om de var dyra också. Skåningen blev lite ställd av mitt fnitter och han började dra sig mot dörren, men innan han gick ut frågade han vad Linnea och jag hette. Tobias däremot var som luft för honom.


Kommentarer
Postat av: Ellet

Han var lika speciell som sina glasögon!

2008-07-18 @ 11:44:45
Postat av: Plingan

haha, att hälsa på Linnéa på campingen är så underhållande! Jag fick också möjlighet att träffa på några lustiga filurer!

2008-07-18 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0