Mörkare tider


Jag fryser, är trött, seg, har  huvudvärk och är sugen på mat. Allt detta är trevliga biverkningar av min kur som jag går på i veckan. Den är inte så särskilt rolig men förhoppningsvis blir jag så snygg att det är värt det. Beauty is everything visst?

I takt med att mörkret föll så blev även mitt hår mörkare. Känns skönt. På begäran visar jag en bild men mer troligt gör jag det ändå.

Pratade med Tina idag och vi bestämde att det blir februari månad vi drar till solen. Det kändes så rätt nu när jag fryser som värst och det är så mörkt ute. Nån fler som vill med?


 



Min bror i avslappnad pose på koh phangan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad är det för super duper kur fröken går på? Inte nån jäkla bantningskur för det behöver fröken icket!!

2008-11-04 @ 23:06:05
Postat av: Hanna

Men vill jag med! Tänk om jag inte varit fattig lus-student, då hade jag skrivit upp mig fortare än kvickt! Jag vill se det mörka håret, vad sägs om lite häng imorgon kväll?

2008-11-04 @ 23:23:00
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

En solsemester är exakt vad man behöver ha att se fram emot nu i höstmörkret! Tror att jag skiter i att jag är fattig och ser till att åka iväg ändå ngn gång i feb jag med. Har ju alltid en födelsedag den månaden som jag kan skylla på ;)

2008-11-05 @ 12:18:02
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Hon som är hon

Får man hänga på? (jag har två oskrapade trisslotter i väskan, precis så säker är jag på att båda är vinster). En till sak utifall föregående fråga var jakande; var ska vi?

2008-11-05 @ 22:39:04
URL: http://detarjudusomarhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0