Sommardopp


Det skulle inte sitta fel...
Det känns som en evighet sedan jag och Ocke badade på Andersnäset. Vi glömde säga till Lars och Gabriel att vi var på plats och de var därför lite sura när de kom ut och såg att vi var färdigbadade innan de ens hunnit med att vi anlänt.




Mamma ringde från Thailand idag och det hade det bara bra, förutom att det regnat en del. Men hur som helst så lär dom ha det väldans mycket värmare och skönare än här. Ibland känns det som att det där fina med vintern inte riktigt är värt det. Att man får stå ut med så mycket mörker och kyla för att kanske någon enstaka dag få se snön gnistra.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Vilken härlig sommarbild! Ja, jag går en del på loppis själv, men har aldrig fyndat ngt porslin. däremot så köper jag massvis med plåtburkar att ha mjöl, socker, havregry etc i :) Loppis är nog bland det bästa Gud har kommit på får jag nog lov att påstå!

2008-11-08 @ 21:33:25
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Ellet

men hallå där umeå-bo klart du tycker vintern är dålig. alla dagar me snö är vackra! även om vi i luleå inte ens ha sol på en månad över december! chill!

2008-11-12 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0