Jag svär


Det är fredag och jag är helvetes trött (excuse me). Det blir man efter en hel arbetsvecka som för min del inte avslutas fören imorgon eftermiddag. Ikväll fick jag middag och tårta hos morfar och mormor även mamma och morbror Leif var där. Hade väldigt väldigt gärna varit med på Metallica partyt ikväll, men det är viktigare att spara krafter för att klara morgondagen. Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, så jävla mysigt.

Kvällens bästa: Äntligen har jag utsett vinnaren i min tidigare tävling (så svårt att välja mellan alla förslag, yeah right). Oscar kammande hem den, än så länge hemliga vinsten med: 

Postat av: oscar you know

lars: Vart är gammel gäddan??
gabriel: I mitt rektum!


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas din vecka varit bra!! När får jag komma och äta tårta och lämna present då?? Stora kramar till lilla trötter.

2008-09-12 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0