Aldrig skidor efter nio


Denna dag började segt men slutade desto svettigare.
Efter en sjukt långtråkig dag på jobbet så drog jag ut i skidspåret. Och till en början var det underbart. Det var länge sedan det varit så bra åkning för de senaste gångerna har jag haft sjukt bakhalt, men idag var alltså allt perfekt.
Perfekt ända fram tills min sjuka hjärna började hittade på saker om mördare och våldtäksmän. Jag åkte ett första varv och tvingade mig att sluta vara så fånig och tog ett varv till. Men det slutade med att jag var tvungen att ta en kortare sträcka eftersom jag var så rädd. Jag fick bilder i huvudet på hur jag skulle bli påhoppad i spåret av nått läskigt och därefter tänkte jag Jag är nog synsk och sen var det kört. Jag åkte riktigt fort ikväll.



Längtar till på onsdag då lillen ska kastreras. Just nu är hon billig.

Kommentarer
Postat av: AW

haha.."just nu är hon billig" Katter kan verkligen va slampiga!

Men vad håller på hända med din hjärna gumman? Såna där drömmar och tankar om mördare..? hähä.. :P

närå...

Sköt om dig, hurtbulle där!

Kram

2009-04-06 @ 23:16:58
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha. Jaja, man får se det från den ljusa sidan. Du rappade ju på iallafall, kanske brände en extra kalori eller två tack vare våldtäktsmännen i ditt huvud ;)

2009-04-06 @ 23:42:01
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Hanna

Näe vi åkte inga skidor, vädret var så tråkigt så vi lämnade skidorna i umeå. Jag ska inte hem nåt mer, ska jobba fredag kväll och lördag dag. Ska du hem, eller ska vi leka? :)

2009-04-07 @ 09:03:44
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Ellet

jag brukar oxå få för mig sånna saker!! hemskt..

2009-04-07 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0