-Vad är det här för manface?

Genom fönstret till stugan både såg jag och hörde tjejerna skratta och prata med stora gester och höga toner. Jag svävade iväg, lycklig över att vi får vara tillsammans, mitt deep moment sprack när jag hör Hanna utbrista -EMMA-LISA, DET VAR MENSEN SOM FÖRDE OSS SAMMAN!

 

Ja vad kan man säga? Alla vill vara i vårat gäng!

 

Hanna är bra på att sätta rätt ord på saker och ting, hon pluggar ju faktiskt sånt, så på väg upp till Borga i snöstormen säger hon: Ibland känns det som om jag inte kör bilTur för mig att det är en tjej jag litar på. Både jag och Hanna var förberedd på en relativt lugn helg men blev väl inte helt förvånad när Emma´s hälsningsfras var -Det är party ikväll och det är party imorn!


Vad kan vara bättre än dans på idet med lappmössa och randig fleece? Klockrena kommentar, som när vi äntligen lyckats ragga skjuts hem och en av tjejerna kastar sig in i bilen och säger till killen som kör - Mäh vad är det här för manface, vart har du varit hela mitt liv? Och när en annan av oss tycker att killen som försöker tränga sig in i framsätet ska kliva ur igen, får till svar att det är hans bil och plötsligt blir hon väldigt len på rösten och säger- åhh välkommen...


Vissa saker kan jag inte hålla för mig själv. Som vilka underbara vänner jag har. Discopäls 2010  är passerad, längtar tills september.


Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Haha Tack Emma för en ack så strålande och klockren helg - ännu en gång! Får du tråkigt en dag/kväll så vet du att det bara är att komma upp till Borga. Om det så är för att åka i backen, dricka varm choklad i en snösoffa eller njuta av påskledigheten - du är iaf alltid välkommen hem till mig ;)

2010-03-31 @ 22:49:48
Postat av: Jennie

Tack för en härlig helg, vi ses i september Emma =) Kram

2010-03-31 @ 22:54:07
URL: http://jennie-eje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0