Bra bättre bäst bästaste

När man allt jämt har det så bra som jag har, så blir man glatt överaskad när det kan toppas. Jag har med andra ord haft en toppenhelg med allt från brudklädsel, träning, festival, ridning, grillning, bastu och massage. Och vilken bonus att jag var ledig idag och fick njuta av ännu lite mer underbar vårvintersol och annat trevligt.

Och imorgon är det jag som är host för VVL, kommer nog inte kunna slå Emma-lisas hummer men jag kan ju alltid ta till Hannas bästa tips om sprit (VIN!!!) Vad roligt att tisdag som jag alltid tyckt har varit den drygaste dagen på hela veckan numera är den bästaste bästa.

Kommentarer
Postat av: ellet

du drack ju bubbel med ellet också!!! ;)

2011-03-15 @ 10:16:35
Postat av: Sofia

Och vilken lycka för oss som fick vara med dig under helgen! Det finns bilder på min blogg, första inlägget.

Här i Italien är det härligt, du borde komma hit och rida.

Kram fin!

2011-03-30 @ 11:10:56
URL: http://sofiaahlman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0