Farväl, förtjusande mö.



 För nu är det dax. Nu lämnar mö´n landet. Men gråt inte mina vänner, jag kommer tillbaka.
Den 28 mars för att vara exakt. Lovar att försöka uppdatera er på vad som sker under resan. Men till dess, sköt om er.

Saknar dig, baby!


Melodifestivalen


Väldigt många verkar ogilla melodifestivalen, ändå verkar de flesta se på den.
LIte kul tycker jag, för det känns som man säger, väldigt svenskt. Man vågar inte gå mot strömmen och erkänna att man gillar det. Istället skyller man på att man sett det för att kunna prata om hur dåligt det var. Jag säger, det funkar.

(Amy är min favorit, gillade även röda tvillingarna idag)
Roligaste var dock sällskapet av Tobias, Löven, Johanna och Sandra.



Det behövs inte mycket för att roa oss...


image66

Två stolar och ett orange plaströr räcker.

 Erika doing the limbo at Lillkyrkan in Hoting.


Packad


Tycker mig vara väldigt ordningsam och väldigt planerande och allt för sällan impulsiv.
Men när det kommer till att packa i tid då jäklar lever jag farligt. haha.
Fan, för att skjuta på saker. Fan för att väskan väger ton. Bara necessären ett halvt.
Vet inte om vinet jag hinkar i mig hjälper eller stjälper.
Vad tror ni?


Baby, alla dagar är våra.


         

Alla hjärtans dag. Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt. Det är vår dag.
Vad är saknad i några veckor, när vi älskar varandra för evigt.


Juno


Ikväll var jag och Tobbo på Bio. Vi såg Juno. Den var underbar och jag är varm långt in i själen. Fast det beror inte bara på filmen utan mest för att jag älskar min baby så obeskrivligt mycket.


Gravmark


image24

Lili, Roro och Yoyo

Jag har haft en väldigt trevlig helg. Tina kom redan på fredagen och då hann vi både umgås på tu man hand och besöka Annika och Christoffer tillsammans med Rebban. Lördagen startades med jobb därefter middag hos Rebban och slutligen åkte vi till Gravmark och Emma J och såg melodifestivalen. Rebban blev hemskt upprörd över Christer Sjögrens existens men annars var väl allt frid och fröjd.




Bonjour


Jag har hamnat i Sex and the city träsket igen.
Averkar avsnitt efter avsnitt, ett eller två till frukost, två eller tre under kvällen. Just nu har hon åkt till Paris och snart kommer Big och hämtar henne.

Jag vet inte vad jag har hamnat i för träsk egentligen. Fundera över livet träsket, det är djupt.
Jag trivs med det, livet alltså, men jag kan få en sån längtan efter mer, mer och ännu mer.
John Lennon sa " Livet är det som händer medan vi gör upp andra planer".
Ibland känns det just precis så. En massa planer och en alldeles massa sen.
Jag står och stampar, väntar på att nått stort ska hända, frågan är bara vad?
Samtidigt önskar att jag inget annat än att jag kunde stänga av allt "ha behov" och viljan att klättra efter mer, bara vara nöjd och njuta av nuet istället för skynda vidare till nästa grej att pricka av listan. Varför är det så svårt att njuta utan att vilja ha mer?
Jag ska verkligen försöka fundera ut vad det ska bli av mig när jag blir stor nu när jag får tid i Thailand. Fast var det inte just det jag inte villle, planera...
Fuck, man är aldrig nöjd.

Just nu är min högsta önskan ett stort jäkla höghus eller nja ett slott låter bättre, så att jag kan samla alla mina bästaste vänner under samma tak, med trappavstånd.

Jag saknar dig, Carrie.


Fab 4



    


Bara måndag än och jag längtar redan efter helg. På lördag får vi nämligen fin besök från Lycksele. Tina och Emma Yoyo kommer för att umgås med mig Rebban. Samlade alla fyra, så fantastiskt kul. Vi ska äta, dricka och umgås. Vi är förjäkligt fabulous tillsammans.

Det är roligt det där med vänner. Hur olika man kan vara samtidigt som man är tvillingsjälar.
Hur man kan vara milvis ifrån varandra men ändå så nära. Det viktigaste för mig är inte att mina vänner vet allt om mina vardagliga bestyr och jag om deras. Att man däremot vet att man finns där för varandra är viktigast, oavsett om det blir flera gånger i veckan eller bara nångång per år. Vänskap ska aldrig vara ett måste utan något man vill vara en del av.
Som sagt det är roligt det där med vänner...










Just fabulous

image16

Längtar tills det är dags att get carried away.
Har ni sett trailern? ohhhh...

Förslag: Spa, piffning, bio, drinkar...


RSS 2.0