Vilda och Vackra









Party feet




Man blir inte ren av en blöt helg i inlandet.



Det var fler där men...




Som vanligt finns det bara kort på oss, ganska många dessutom.


Mitt borta är hemma ikväll


Mitt Umeå är tillbaka. Idag hittade jag det. Jag fann äntligen lugn i staden, det var länge sen. Jag har haft en fin dag på jobbet, i mitt eget sällskap och senare med flickorna. Sen fick Tina mig lite ur balans, blev nästan hög av henne. Oj, hon kommer vara risig imorgon. Visst vet ni att jag är vilda och hon vackra? Fast ikväll verkar det vara ombytta roller...

Idag och imorgon


Emma virvla virvelflicka.


Light me up







Msn


emma säger:

lite längre ner har jag en Thåström låt fanfanfan...fiiin

Tina säger:

har klippt han i nästan 8 år

emma säger:

va thåström?

emma säger:

jag fatta inte

emma säger:

Klipper du thåström?

Tina säger:

haha, eller hur!

Tina säger:

Nä A´s pappa

Tina säger:

dagens roliga va det där!

Haha, ibland byter jag ämne så fort att inte ens jag själv hinner med.


Jämtland jämt och ständigt


Att komma hem. Kärlek. Att Erika kommer hem. Kärlek. Jämt och ständigt, kärlek. För att orka älska behövs sömn, visst?  Det har varit en trött vecka efter en trött helg. Jag hoppas att jag ger mig sjäv sovmorgon.


Sliten


Idag har varit en trött men glad dag på jobbet. Döm därför av min förvåning när jag nästan börjar lipa när låten nedan spelas. Att Annica ville lyssna på Björn skifs och Shirley Clamp var också ganska oväntat. Men det är roligt när människor förvånar en. Jag måste bara sluta vara så mjuk, det är inte riktigt jag. Eller?




Naturligt


Jag bjuder på mig själv. I helgen har jag varit naken nästan hela tiden. Vissa kanske tycker att de får se lite för mycket av mig och det kan jag nog hålla med dem om. Men ibland är det inte så lätt att alltid göra på det andra sättet. Naken eller onaken, det är frågan men vilket som så har jag varit på topp(förutom någon enstaka krasch) Och det är helt okej för att vara mig. Svaret är att jag har underbara vänner, som verkar tycka om hela mig.


Hejdå och skål!


Förra helgen i Lycksele var jätte härlig och denna helg är det Skellefteå som har äran att få besök av moi. Michaela på jobbet sa precis alldeles lyrisk  -Åh Emma, då får du se Johan Palm. Okej? Det får väl vara en bonus men jag längtar mest efter att dricka massa rosé med goda vänner. Det kan verka som om min sommar mest handlar om alkohol och att slippa stan. Och så är det också.

RSS 2.0