Smile Lili Lovely

'
Jag längtar efter Tina och hennes tantsnusk.
Hahaha, att jag inte sett det tidigare. Snacka om äktenskapstycke...

Jag säger bara...

Sista helgen i september!
Kolla in hos Hanna och Emma så får ni se fina bilder från det första året av en kommande tradition. Tack tilll Hanna, E-L, Jennie och Mella för värsta energikicken. "Alla vill vara i vårat gäng- potatisgratäng potatisgratäng"



Discopäls


Nej, tack tänkte jag men svarade - Okej. Men det var ju faktiskt hemskt synd om Vk eller var det Vf´s reporter som sportade runt i ett svinkallt Umeå ikväll. Dagens fråga alltså, rörande nått med vägar hit och vägar dit. I min stad, jo jag bor här, det har jag hört talas om eller? Och så en liten bild. Det blev mycket tänder som vanligt. Vad jag svarade? Jo jag svarade JA på en fråga om nått jag inte alls har koll på. Men våga säg: Jag vet inte! Att det ska vara så svårt.

Åker till Fjället imorgon, sött. Rubriken? För att den gör mig glad.

Men varje steg




Svenne banan



Veckans bästa: Vår förläsare Per berättade med sjuk bra inlevelse om hans upplevelser i Borneo. Speciellt om hur känslosamt hans mötte med orangutangerna var. Maggan ställer honom en fråga -Men Per vad äter man på Borneo då? Per är så inne i sina orangutanger att han svarar: -Men bananer, bananer mängder med bananer!


24 and still a virgin


Haft en underbar fördelsedag. Tack!

Kvällens diskutionsämnen påminde mig verkligen om att jag var äldre än kvällen innan. Det var allt från "första smset" "snart barn"och  " Om då hade varit nu- hade Freddy varit ihop med lill Soffe" till att  ska vi dricka rödvin och skita i att packa till kursen imorgon. 24 år och forfarande ung och rebelisk? Nja, jag får det nog bara jävligt stressigt imorgon mellan jobb, träning och flyg...

Allt är relativt och att jag lever därefter. Detta är mitt år. Beroende på hur man ser det.
Kärlek och åter kärlek. Love på engelska. Jag är gammal, klok och kan så mycket.


Vilodag





 Och ändå fortsätter världen snurra...


-När jag blir stor ska jag baka lingonkaka till dig




Med Milla är allt kravlöst, fantasifullt och befriande. Vänskap helt enkelt.




So let's do it like they do on the Discovery Channel








Tommy 25 år.


Jag hjärta er






Nova, Emilia och Mami och Papi. Igår firades Nova sin första födelsedag.


Mad world




Det är i en trasig värld vi lever. En värld där inte ens Barbies kan vara trygga. Berget är inte en säker plats längre. Stackars oss. Stackars Barbie.




Berätta vars du kommer ifrån


Det första jag möts av när jag rullar in genom Hoting är någon som vandrar genom byn med en dunk och pappersmugg i ena handen och i den andra en cigg. Så går det till i mina trakter. Imorgon barkar det nog lös ordenligt. Men mer om detta vid ett senare tillfälle. Om jag nu överlever Tommys 25 årsdag. Nu ska min födelsdag firas i förskott och paket ska öppnas!

Dagens bästa





 Min kund Alva kom med den finaste presenten någonsin. Ett armband i alla regnbågensfärger. Här i sepia.


Forgotten days




En tid då tid inte fanns. Fri i oändlighet. Att flytta svävande. Kom januari!


RSS 2.0