Frusna hjärtan söker...


Ikväll var det premiär för det programmet och det var fantastiskt kul att Sofia Sjöö, min klasskompis från PU var med. Självklart blev hon storfavorit hos det frusna hjärtat eftersom hon är så härligt social. Hon fick mig att tänka på hur många jag saknar från PU året. Vi var ett så härligt gäng och hittade på så väldigt mycket roligt tillsammans. Skola är fan inte dumt. Tänk bara att få sommarlov.

Den här bilden sitter på mitt kylskåp och jag älskar den. Jag, Erika och Sandra hittade några tandproteser hemma hos Sandra förra sommaren och lekte lite. Det var kul!  Ännu roligare är sammanträffandet att orden: populär, smart och komplett hamnat just på mig. Erika, jag funderar starkt på att försöka åka ner till Jönne snart. Sandra ska du med??


image151 


Kommentarer
Postat av: Erki

Haha :) O öl, konserv o nyfiken på mig. O på lala extrem hylla.. HAHAHA :)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, kom kom kom kom kom :)))

2008-04-24 @ 07:04:27
Postat av: Emma-Lisa

Hahaahahaha, så underbart!!! Det är jus å fult med så mkt tandkött, shit va sköna Ni är! Ha en strålande dag, Emmagumman. Puss i pannan :D

2008-04-24 @ 12:17:59
URL: http://emmalisa.blogg.se
Postat av: tiny

Så jäkla rolig bild! ((:

2008-04-25 @ 00:54:40
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: Lala

Hahahahahaha!!!! Extrem hylla:D Du är för rolig du. Saknar den där protestiden och jag hänkar till Jönne, om det blir i början av juli;)

2008-04-25 @ 19:14:30
Postat av: Emma

Lala, jag vill typ åka nästa helg, exakt när i juli tyck du rå

2008-04-28 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0