Min första och sista lista?


Tre namn du går under:

1) Emma 2) Emmo 3) Lill Emma

Tre saker som skrämmer dig:
1) Maktlöshet 2) Människor 3) Föda barn

Tre saker du har på dig just nu:
1) T-shirt 2) Trosor 3) Tights

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Syrup and honey, Duffy 2) Anyone Else but you, The moldy Peaches 3) Creep, Korn

Tre sanningar om dig:
1) Jag låtsas ofta att mitt liv är en film 2) Jag verkar hård men skenet bedrar 3)  Det bor en ångestfylld psykolog i mig

Tre av dina intressen:
1) Nära och kära 2) Pyssla 3) Resa

Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Eget företag 2) Att min fjällros försvinner 3) Trädgård

Tre människor jag utmanar:
1) Camilla 2) Emma-lisa 3) Ingela

Kommentarer
Postat av: AnnaMontana

Tja flickan!! Äntligen hittade jag hit...inte lätt med stavningen hihi. Hoppas Hoting är superroligt och gossigt. Stor kram!

2008-05-03 @ 20:20:05
Postat av: Emma

ja det är inte så lätt när det är sårt för vissa...
Det är sjuk skönt i hoting. skaffa blogg du med annamontana.

2008-05-04 @ 11:57:17
Postat av: Emma-Lisa

Men Emma!! Jag har ju redan utmanat dig för läääänge sen: http://emmalisa.blogg.se/1205329080_utmanad.html#comment

2008-05-05 @ 08:07:06
URL: http://emmalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0