Hej du!


God morgon alla vänner!

Åh vad pigg jag är idag, vad härligt! Igår hade jag sådan hemsk huvudvärk som höll i sig hela dagen och det var väldigt jobbigt.  Men på nått vis vändes det till nått bra. För jag gick ju faktiskt och la mig i bra tid igår pga av huvudet och vaknar därför pigg och alert idag, det är så den ska tas!

Vad gör ni idag? Jag tror jag ska åka ut till Stöcke en stund, eventuellt ta en liten mini runda på stan och sedan avsluta med Sandra och Christians inflyttningsfest. Ja så tror jag det blir.


Sandra och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag flyttar från Sunne på fredagen, stannar till i Tåsjö över natten och åker till Umeå lördag morgon. Ska försöka baxa in grejorna så fort som möjligt så jag hinner hem till lammnatta på kvällen. För det är väl på lördagen va?

2008-08-10 @ 00:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0