Hej som i handgranat


Åh vad skönt att efter en lång dag dag med jobb och träning få komma hem till middag och ett glas rött. Med lång menas att jag började åtta slutade efter sex och tränade till åtta därefter hemma vid halv nio.

Jag fick en smärre chock igår när Hanna och Angelica berättade om den stundande festivalen i Hoting. För en festival i Hoting känns ju ganska otippat. Men ett väldigt trevligt intiativ speciellt om resultatet blir bra. Tyvärr jobbar jag lördag så just nu känns det alldeles för jobbigt att åka till inlandet. Men man vet aldrig konstigare saker har ju hänt än att jag ångrar mig!

Jag blev påmind om min födelsedag i helgen. Och det var verkligen en märlig känsla att bli medveten om att missat nått sånt. Påminnelsen i sig var som en födelsedagspresent. Den 10 september är datumet ni ska komma ihåg, för det kan ju finnas en risk att jag glömmer det igen för varken jag eller mitt minne är ju purfärska längre.


Kommentarer
Postat av: Karin

Skulle aldrig glömma bort din födelsedag! Allra helst inte när min Oskar fyller år då också! Vi ska på kalas för han nästa helg!

2008-08-27 @ 10:01:57
Postat av: Ellet

jag skulle inte heller glömma den. jag ha redan fixat en present och jag tror faktiskt att du kommer gilla den för det är som din stil riktigt!! :D vadå festival? är det den ja jobbar på kanske..antagligen!! jo den heter nog festival om dom mena gamm-bils festivalen?

2008-08-27 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0