Hej som i helium!


En härlig söndag lider mot sitt slut. Efter lite sovmorgon åkte jag och Ninja till Vännes för att hälsa på Sandra (även Pelle och katterna Molly och Saga huserar där). Sandra som jobbar hårt på att bli en bullmamma bjöd på hembakt, nice! Ninja försökte bli vän med Saga och Molly men hon lyckades inte riktigt charma dem. Om jag fick skulle jag flytta in hos Sandra och Pelle för jag trivs så bra hos dem. Undra om de vill adoptera Emma 23?

Lite arbete eller utbildning rättare sagt stod också på schemat plus lite mat och dryck. Redken är ett nytt märke för mig att jobba med så det var perfekt med lite djupare information om alla produkter. Redken hade skickat upp en otroligt kunnig tekniker som verkligen imponerade genom att ha svar på alla våra frågor. Att inspireras av en så professionel tekniker gör mig så glad och peppad på att själv förbättra mig. En förebild behöver alla.

Imorgon är jag ledig men jag ska ändå ner på jobbet för jag ska få färga mitt hår, YES YES YES!

Kommentarer
Postat av: tiny

roligt o färga håret. ((: Det vill jag också göra!!

2008-08-24 @ 23:01:33
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag fakturera till Jockes företag. Visst låter det viktigt?! =) Kom på lördag, det blir typ 22-23 mil, inte alls långt =)

2008-08-25 @ 09:49:19
Postat av: Hanna

Vi kan göra en deal. Om du får andra säsongen av mig så får jag ensamrätt på Milo ;)

2008-08-25 @ 10:49:18
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Han är ett riktigt fotogenick, lillkillen :)

2008-08-25 @ 17:29:08
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Lala Bing

Hahahahah, klart vi vill! Åsså kan du hjälpa mig måla hela världen! Målning av toalett känns långt bort så idag har jag målat en byrå som babben ska ha sina kläder i. Hela jag är vitprickig:P

2008-08-25 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0