Ogin


Den här lappen möttes jag av när jag öppnade kylskåpet hemma. Vad jag gjorde? Jag drack av den såklart!



Det värsta är att vi är lite lika jag och min syster. Lite ogin (jag vill påstå att det växer bort, sakta men säkert) Fast jag tycker att jag lixom skötte det snyggare och mer diskret. Jag gömde allt jag ville ha för mig själv. Medans Sofie skyltar med sin egoism på ett helt annat vis, ärligt ego!

Att vi är fyra syskon tror jag spelar en stor roll, man får lixom armbåga sig fram lite mer då.
De flesta jag känner med färre syskon verkar i de flesta fall inte upplevt samma rivalitet.
Har jag fel?



Kommentarer
Postat av: Tobbo

Väldigt sakta men säkert växer det bort i så fall. Tycker att jag anar de där tendenserna hemmavid också :P

2008-08-21 @ 00:02:57
Postat av: Karin

hahaha

2008-08-21 @ 10:37:54
Postat av: Hanna

Hahahahah! Så himla kul! Jag måste ju säga att din smyga-gömmavariant på egoism förmodligen var med framgångsrik, jag menar VEM kan motstå att dricka upp en cola när någon satt sitt namn på den? Det går ju inte :D

2008-08-21 @ 11:07:27
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Ellet

Jag hade oxå namnlappar :) och som sagt 4 syskon. jag vet vad armbågar heter. ville man ha något fick man fan skynda sig och sen slåss för det!

2008-08-21 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0