Fab 4



    


Bara måndag än och jag längtar redan efter helg. På lördag får vi nämligen fin besök från Lycksele. Tina och Emma Yoyo kommer för att umgås med mig Rebban. Samlade alla fyra, så fantastiskt kul. Vi ska äta, dricka och umgås. Vi är förjäkligt fabulous tillsammans.

Det är roligt det där med vänner. Hur olika man kan vara samtidigt som man är tvillingsjälar.
Hur man kan vara milvis ifrån varandra men ändå så nära. Det viktigaste för mig är inte att mina vänner vet allt om mina vardagliga bestyr och jag om deras. Att man däremot vet att man finns där för varandra är viktigast, oavsett om det blir flera gånger i veckan eller bara nångång per år. Vänskap ska aldrig vara ett måste utan något man vill vara en del av.
Som sagt det är roligt det där med vänner...










Kommentarer
Postat av: tiny

så sant...

2008-02-04 @ 21:35:57
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: Emma-Lisa

Stämmer så väl det du skriver. otroligt hur vänkap kan växa sig så stark. Va rädd om dig!
puss i pannan

2008-02-05 @ 09:45:46
URL: http://emmalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0