Underbart är kort...

Helgen är redan slut men ungefär så här såg den ut: Skyndade hem från Umeå i lördags, Tåsjö och Selinders badtunna hängrade. Det blev en väldigt trevlig och skön kväll i vackra Tåsjön tillsammans med Hanna, Angelica, Linus, Linnea, Karin och Jocke. Men kvällen slutade inte där utan jag drog vidare och mötte uppe Oscar, Gabbe och Olsson nere vid Valåbäcken. Dom var i lagomt fin form och det tog en bra stund att ta sig från bäcken bort till Alstergrens, väl där drog vi igång bilstereon och dansade loss på gräsmattan. Söndag hängde jag ett tag med grabbarna, klippte en massa hår, tvättade bilen och krattade. Idag har jag hunnit vara på texas med Billy Bob, kört till Umeå, tränat 1,5h, handlat, lagat mat, städat och just nu bakar jag bröd. Ambitiöst va?

   
   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt vi hade! Det blir repris på detta i sommar vill jag lova!

2008-05-06 @ 12:38:32
URL: http://hannaselinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0