Det känns som igår.

För fem år sedan 2003:
Gick jag andra året på frisörlinjen. Bodde hos morfar och mormor I Umeå men pendlade hem till Hoting nästan varje helg. Jobbade extra nästan varje dag efter skolan på en Salong i stan. Var förlovad med Ulf.

För tre år sedan 2005:
Då gick jag PU utbildningen på frisörskolan och förberede mig inför det stundade gesällprovet. Otroligt härligt år.  Mycket trevliga människor omkring mig och roliga projekt. Gjorde praktik på min nuvarande arbetsplats och trivdes jätte bra. Många fester antingen med PU gänget eller med Emma I. Jag och Ulf flyttade ihop i Umeå.

För ett år sedan:
Flyttade 100 m från min andrahands två för att mysa med Tobias i hans etta. Jag och Anna är på kurs i LA. På jobbet var inte stämningen den bästa och det blev täta besök hos facket. Är trött på jobbet och vill resa bort för att få en paus.

För tre månader sedan:
Befann jag mig i Asien och tog dagen som den kom. Drev runt och njöt av att livet kunde vara så enkelt. Fick äntligen ladda batterierna på riktigt.

Igår:
Var jag ledig och tyvärr blev dagen inte så produktiv som jag velat pga att jag vaknade med huvudvärk. Var på möte om framtiden.

Idag:
Bal i Umeå, det blev en hel del smink och hårfix. Roligt. Efter jobbet var det info möte på entreprenörcentrum. SPÄNNANDE!

Om ett år:
Då har jag slutat "jobba" och driver eget företag som förhoppningsvis går lysade. Bor fortfarande kvar på Berghem men i en större lägenhet. Om jag har tur finns det tid för en weekend, har länge längtat till Paris.

Utmanar: Kaka, Erika, Ingela och Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0