Dagens bästa


Tur att jag var förbi Hanna ikväll (efter träningen, applåd) för att hjälpa henne plöja igenom några DH avsnitt. Det är inte hälsosamt att sitta sådär mycket vid tvn. När jag lix är inne på Hanna, här kommer en hälsning till henne - Andledningen till att din "lott" i livet är ju att du är bäst. Statsminister? Ja, why not lixom!

Imorgon ska jag till morfar och mormor. Det ska bli så skönt, jag längtar efter dem!

Dagens bästa: När jag öppnade mitt bildmess och fick se Fu. Obeskrivlig glädje. Bara en vecka kvar.
Dagens nästa bästa:  Jag hörde fel och trodde min kund hyrde hus av en swinger när det egentligen var en smed.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja varför inte? Men om jag ska bli statsminister kan jag ju inte ligga och vara soffpotatis dagarna i ända. Måste ju komma i form! Mitt första drag för att närma mig maktens centrum är att utse DIG till min officiella peppare. Motionera mera!!! :D

2008-11-14 @ 00:46:33
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: erki

Men guuuud vad söt! Jag vill ha:)

2008-11-14 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0