Snabbredovisning för den som bryr sig


Det är märkligt hur vissa dagar kan gå så fort, speciellt de som man önskar vore längre. Jag var ledig idag och har hunnit med allt från att träna, hälsa på M och M, secondhand shoppa med Hanna, fixat nytt körkort, varit på två lägenhetsvisningar och ätit middag och sett film hos grannarna. Nu ska jag sova för imorgon väntar morgonmöte och därefter handledarutbildning hela dagen, ska bli jätte roligt. Det är verkligen av själviska orsaker jag vill gå denna utbildning, känner nämligen att jag skulle utvecklas av att utveckla andra. Så vips, vart det väldigt osjälviskt ändå. Bra där!

Kommentarer
Postat av: tiny

Nightmare before christmas är min absoluta favoritfilm!!! Helt underbar, jag har sett den hur många gånger som helst. (: älskar tim burton.

Amelie är ju skitbra också. (:



Skönt att du varit ledig och hunnit fixa en del idag. Det är alltid skönt med lediga dager (dock inte arbetslösa (; )



Kram!

2008-10-20 @ 23:05:03
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: AW

Hej gumman! Tack än en gång för finfrisyr'n! Kul att du tyckte det var kul (haha...skrev fel på kul först, hade kunnat bli nåt heeelt annat) att göra.

Har dock fått lite besvär i hårbotten...klåda och ett par sårskorpor. :S Den blekningen brände nog på rätt så bra. Men rockar loss med skalpshampoot så ska de la gå över va? :)

Sköt om dig! Kramar

2008-10-21 @ 13:36:30
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: AW

Men du, va gullig du är... Du är inte så dum du heller! =)

Man skriver väl det man känner för stunden och idag kändes allt galet... :S Är bättre nu.

Men tack iaf för att skrev så!

Kram på sig!

2008-10-21 @ 19:36:40
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0