Än så länge oförstörd.


Bäbisen har fått ett namn nu : Nova, Smilla, Nora.
Nova är söt och ännu finns alla möjligheter om att hon kan växa upp och bli en fantastisk människa!

Men tanke på rubriken. Visst har jag en vacker människosyn? Det finns alldeles för många förstörda PLATTA människor. Men ibland känner jag hopp när jag träffar de som lyser men tyvärr är det inte ofta jag blir imponerad. Igår glimmade barnen och gav energi. Som de platta människorna sedan stal från mig. Jag var alldeles tom när jag kom hem, sorgsen över att det som tagit mest energi var "blod är tjockare än vatten". Jag kan konstatera att så är inte alltid fallet. Igår kändes det ganska utspätt.

Jag älskar Nova och Emilia!

Kommentarer
Postat av: Lala

Aaah, men det blev ju ett fint namn:) Jag har kommit på ett till killnamn (för det blir ju en kille?) Gustav! Gurra G! Klockrent va!:)

2008-09-28 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0