Ovanligt


Imorgon åker jag hem till Hoting för att delta i namngivningen av mitt brorsbarn. Det låter trevligt och blir säkert så men om sanningen ska fram längtar jag inte ens. Visst längtar jag efter familjen men det känns skit tråkigt att slösa bort helgen med en massa bilåkning. Dessutom brukar jag när jag väl är hemma inte vilja åka tillbaka till stan. Helst skulle jag bara vilja vara hemma i Umeå med min lilla familj. För ovanlighetens skull föredrar jag just nu Umeå framför Hoting. Men det kommer väl antagligen ha ändras efter helgen!



Kommentarer
Postat av: AW

Jamenvisst känns Umeå inte så dumt ibland? =)

Jamenvisst hade jag fantastiskt vackra byxor? :P

Jamenvisst kommer du förbi på fest en stund ikväll? Mycket välkommen är hon iaf!

Hörs! Hugs

2008-09-26 @ 12:12:35
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0