Jag

Hade en sjukt bra kväll med Ahlis. Det blev te, yoga, samtal och en intervju till hennes konst projekt. Därefter ringde jag hem. Och då förstörde pappa allt genom att svara KÖTT på min fråga om vad vi skulle äta på jul. Han vet verkligen hur han ska göra för att reta upp mig. O det värsta är att jag och Pappa är lika duktiga på att retas. Med det kan man konstatera att det blir en lika trevlig jul som vanligt hemma hos oss. Gråt och tandagnissel innan alla lugnar ner sig, hittar sina roller och slutar vara rädda för att visa att vi faktiskt tycker jävligt mycket om varandra. Sådana är vi och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh. Ahlis. Hon är en saffranskrans med huvvet på skaft hon. Jag får träffa henne först imorgon. Längtar!! Hoppas du har det bra och inte stressar ihjäl dig fina Emma. Kram!

2009-12-18 @ 23:59:06
URL: http://oldandbony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0