Som Ernst skulle ha sagt: Han är som balsam för själen

Jävla jul. Typ. Idag gav den mig skumma stressryckningar mellan ögonen. Jag är inte kapabel att stå emot grupptrycket. Jag skiter ju i julen. Eller iaf till viss del, för visst är det fint med ledighet, vänner och familj men det kaos den medför äcklar mig. Men som sagt, jag faller ändå dit. Idag har min hjärna arbetat på hög tryck med listor på saker som ska göras och hur jag ska lyckas få kraft att hjälpa fler kunder på återbudslistan. Visst är det konstigt att lilla landet lagom ska drabbas av sån hysteri?
Tur att jag har Morfar. För det räcker med att kliva in i hallen, få en kram och höra att han har saknat mig så är allt annat borta och så otroligt oviktigt.
.
Jag: Morfar, vem är mest lik dig mamma eller Leif?
Morfar: Jaaa du, jag vet inte...När jag kollar på bilder så liknar dem mest ingenting...

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Haha, vilken underbar morfar!

2009-12-19 @ 10:47:51
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0