Till er


Dagarna bara rinner ivag just nu. Borta bra men hemma bast (jag trivs ratt bra borta) Ikvall blir sista natten pa Ko tao for imorgon drar vi vidare till koh Phangan. Malin och Markus hanger med men Brady har lamnat oss och tog bungalow nyckeln med sig. Planen ar att avsluta med en ladyboy show ikvall.

Tog en tripp tillbaka till Chalok bay idag och at lunch pa resturangen som lag en bit ut i vattnet. Tyvarr har jag inte varit forbi tatto stallet och visat upp mig men jag planerar att ha min leopard klanning ikvall sa vem vet jag kanske borde titta forbi ( tjejen dar alskade den sist)

Trots att jag har det mer an bast sa langtar jag efter alla fina vanner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vet precis hur mysigt det är på Kho Toa... Ett ställe att rekommendera att bo på KhoPangang är Friendly Bungalow. Det är på andra sidan från partystranden... Super mysigt!! Här hemma går allt som smort. Saknar dig. KRAM

2009-02-17 @ 12:13:08
Postat av: eRki

Hej lovely. Vi åker hem den 23mars o åker tillbaka den 29:e. Ska du hem nåt då? :)

Hoppas ni har det jättebra. Saknar dig. Var på väg o ringa till dig när jag gick hem från jobbet idag.Haha.

Sköt om er o hälsa Tina.

Kram

2009-02-17 @ 16:26:58
Postat av: Hanna

ÅÅååååh, jag vill också vara med och äta ute på vattnet och visa upp mig i min leopardklänning som jag inte har! Jag saknar dig här hemma i kylan, när kommer du hem? Puss o kram

2009-02-17 @ 19:20:36
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhhh Emma. Du verkar ha det underbart! Är avis!

2009-02-18 @ 19:28:42
URL: http://kariiiins.blogg.se/
Postat av: Ellet

Grattis Emma GABRIELLA på namnsdagen :)

2009-02-19 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0