Fix me


Det gör ont i hjärtat, därför försöker jag gråta en skvätt. Till min hjälp har jag klippet nedan som jag hittade hos Kim. Jag behöver rensa lite. Precis som förra våren börjar stressen äta upp mig. Då var det för att jag inte trivdes på jobbet. Nu räcker tiden bara inte till. Jag vill jobba JÄTTE mycket, jag vill träna JÄTTE mycket, Jag vill fixa i lägenheten JÄTTE mycket, jag vill jobba in till kurser JÄTTE mycket, jag vill vara med kompisar JÄTTE mycket.
Jag har lixom svårt för att vara lagom (usch) Men jag vet att jag måste försöka, för det är fasen inte kul att ha bröstsmärtor pga stress när man är 23 år gammal.
Det konstiga är ju att jag tycker ju om att ha mycket att göra. Jag gillar att både vara och göra för mycket. Jag är ALLT och för mig existerar inte inget.


http://www.youtube.com/watch?v=W_n0zvoHlVk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0