Betongkatter


Medans resten av staden yrar så leker jag med katterna, fixar i sovrummet och fnullar på med allt och inget. Ganska härligt måste jag konstatera. Det trodde jag inte när jag stegade ut från salongen vid sex ikväll och föll från hundra till noll. Men efter att min panik över ledigheten lagt sig hittade jag det sköna i det lugna.


Antingen kommer min Oskar med vän på besök imorgon eller så besöker jag Lycksele (loppis!) och Tina. Och nästa helg ska jag banne mig hem. Det bara är så. Både katterna och jag måste få lite gräs under fötterna/tassarna.



Kommentarer
Postat av: Ellet

men fan emma! de är ju då jag antagligen är i umeå :P

2009-05-30 @ 17:02:20
Postat av: emma

jag menade helgen efter men nästa ska jag tyvärr också ltill lycksele....syyynd

2009-05-31 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0