This life

Hösten smyger sig på och samtidigt hinner jag ikapp, ett lugn sprider sig och äntligen kan jag andas på riktigt igen. Varje år lurar sommaren mig att min bästa tid är nu och därför blir jag alltid lika förvånad över att det är hösten som är min tid. Nyårsafton kan slänga sig i väggen för mig är aug/sep fortfarande en ny termin. Nu har jag vänt blad och ett nytt kapitel väntar.

Igår bio och kvällspromenad i mörkret. Idag promenad, Sandra och Vilmer mys träning och morfar. Nya sköna söndagar .
Jag längtar så sjukt mycket efter min och Hannas New York/La resa nu. Hoppas veckorna springer iväg så att jag snart får vandra runt på gatorna i NY och vara rädd för att bli dödad. Och överlever jag där ska leta reda på Joel K i LA.
Hon är en stjärna, precis som jag. Himlasyskon.
Kolla in min systers blogg:http://ancaelmberg.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0