Tomatkannibal från Herpes

Jag tänker på så mycket som jag ska skriva om, men det mesta hinner jag glömma.
Som i förra veckan då skulle jag skriva något om hur konstigt det vore om jag hade ett tonårsbarn, men resten har jag glömt och det är bara att konstatera att det kan inte bli annat än sjukt (speciellt eftersom jag skulle ha varit typ en 10 årig morsa)
Sen skulle jag skriva om hur sjukt lyrisk jag var över SATC2. Jag var så hög att jag var tvungen att studsa in hos Hanna och hennes kollektiv i försök om att få dela min eufori. Det gick sådär, dom hade tyvärr inte sett filmen och lessnade ganska fort på mitt tjat. Så då sa jag att det var Orup som gjort " Jag hör hur dom ligger med varandra på våningen ovanför" och visade hur man typ dansar i baktakt. Hanna skrattade och gav mig en kram.
I fredags blev det friluftsliv, på ett hemligt ställe som alla verkar känna till. För en sekund trodde jag att jag var hemma. Medans Miika och Tobias planerade mord, funderade jag på hur jag skulle bära mig åt för att bygga "Världens bästa by" någonstans där i ingenstans. Än så länge ligget planerna på is.
På Lördagen firade jag min syster Anca. Hemma hos henne mår jag alltid bra. På väg mot krogen pratade jag "secret spy" och nyttig bakismat med Micke och försökte att inte tänka på att Tess ska flytta. Tess tycket för övrigt att jag skulle prova en sockerpaj deluxe. Men sockerpajen var för ung.
Okej, så var det söndag. Tack underbara Annica för picknick i vår park och hojutflykt.

Veckans värsta: får bli när jag och Annica stannar till på stan för att handla mat och jag börjar fundera på om det verkligen syns att vi är ute och åkter motorcykel eller om folk bara tror vi är dum i huvudet? -Typ som om vi tycker det är sjukt kallt eftersom vi kommer från AFRICA! Skriker jag medans vi viker runt hörnet vid Plaza. Och vad möter vi? Jo vi nästan krockar med en kvinna från just Africa. Och här blev bara allt blev så fel så det slutade med att jag slog händerna för ansiktet och gick så resten av vägen, det var väl egentligen det som blev pinsammast!
Rubriken hade någon förklaring. Det hörde ihop med Hanna och Lovisa. På nått vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0