Juni 27, 2010

Förra året kallades midsommar i Sepia men det var bara bilderna från helgen som var svart/vit för allt annat var väldigt färgrikt. Jag och Hanna sprang på ängen och allt var precis som jag ville. Just nu känner jag mig maktlös, vilket i sin tur gör mig upprörd. Jag är jätte ledsen, men oftast låter jag det visa sig i ilska, för att det är lättare så.

Så trots att helgen varit ganska trevlig i form av fina människor så känns det ganska grått. Var ganska nere redan när jag vaknade eftersom jag sov så fruktansvärt dåligt. Sen fick jag veta att farmor dött under natten. Sorgligt. Men något som jag varit bearbetat under flera år. Däremot är jag helt oförberedd när mina vänner råkar illa ut, men jag borde veta bättre än att tro att alkohol bedövar. Tycker synd om dom som var tvungen att umgås med mig i fredags. Men vad spelar det för roll. Allt jag vill är att min vän ska må bra. Allt annat känns lika oviktigt som en hundratusen kronors dörr.



Kommentarer
Postat av: Karin

Fina Emma, det var inte synd om oss! Jag är glad att du var i Karbäcken med oss =)

2010-06-27 @ 20:58:24
URL: http://kariiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0